Proverb din carticica motociclistului


Se zice ca unde nu-i cap, vai de picioare. Mi s-a intamplat, ca oricui cred , sa pricep pe propria piele de vreo cateva ori ca proverbul trece testul realitatii.

Acum doua zile , pe o artera mare din Bucuresti, Iancului, am avut un deja vu. Statea sa ploua si in intersectias cu Pache dadea prioritate un superbike. Casca, manusi, geaca din piele cu intarituri pentru superbike, tenisi si… pantaloni scurti. In treacat, am distins parul de pe picioare care, sa speram ca-l va putea vreodata proteja pe calaret de furia betonului.

Hai, noroc!

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Proverb din carticica motociclistului

  1. Alex zice:

    Ehee…. ăsta era ninja dotat… aseară la Dristor era să cadă unu lângă mine care avea doar cască…. în rest, bermude, maiou și șlapi… a… și pasager (pasager fără cască) – pe mobră cu numărul băgat sub șa că de… așa e la ninja.
    L-a furat linia de tramvai și nu a reușit să se oprească până pe trotuar… apoi rânjind la mine mi-a aruncat așa în silă un „ce bă te-am speriat?” …
    E mulți giboni. Noroc cu selecția naturală, așa se mai scutură….

    • cezar zice:

      Pai cred si eu ca era in slapi, bermude si maiou ca doar venea de la Mamaia! Casca trebuie ca mai prinzi cate-o gazulita in gel si n-o mai scoti din par asa usor…

Lasă un răspuns

