Ce(hotz). Livada cu ceai.


Acum scriu un articol promotional pentru un magazin de cani, cescute si ceainice aflat intr-unul din mallurile din Bucuresti. Magazinul este viu colorat prin sticla de la intrare de sutele de cani si cescute facute manual din portelan. Sunt atat de frumoase incat ti se face chef sa bei un ceai parfumat sau sa-ti servesti cafeaua in atmosfera boiereasca de acasa. Daca te gandesti bine, mai nimic din ceea ce te inconjoara nu este la fel de frumos precum cescutele si ceainicele de acolo.

Asa ca ne-am gandit sa fie prima optiune de cumparare pentru cadoul pe care doream sa-l facem. Am privit mult si am ales ce am cumpara. Una dintre doamnele tinere de acolo, care mi-a dat senzatia ca este sefa, mi-a si simulat cum o sa arate cadoul ambalat, cu niste ciocolata pe langa si portelanurile in centru… Cam cat costa? Cam atat. Ne-am intors dupa o ora sa luam frumusetile la care ne opriseram si sa incheiem misiunea.

S-a trecut la ambalare. Punem ciocolatile asa sau asa? Pe care? Pe astea. Daca luati 2 , a doua e la juma de pret! Da? Nevasta-mea zice : uita-te la termenul de expirare! Ma uit. Ciocolata ecologica din mana mea expira a doua zi. Mai iau una. La fel. Mai iau una. La fel. Toate expirau a doua zi! Nu putem cumpara ciocolata! Expira maine, plus ca ar fi penibil sa facem cadouri de genul asta, mai ales langa niste portelanuri foarte scumpe! A, nu-i problema- zice sefa de care va ziceam- sunt ecologice ! Pe mine m-a luat cu ras, nevasta-mea s-a intristat brusc. Asta ne ia de idioti ! Chiar asa, ma gandesc. Un produs stiu ca se vinde in primele 3/4 din viata lui; dupa, se scoate din raft. Tanti voia sa-l facem si cadou, impreuna cu 2 cesti cu farfuriutele lor din dotare la pretul cinstit de 1milion jumatate. Am asezonat portelanurile cu altceva si gata, sa platim. Ei bine, cescutele se facusera 2 milioane intre timp, e-adevarat in ambalajul de celofan cu fund. Pai ziceati ca vor costa cam un milion si jumatate! Acum sunt 2 si jumatate, cu garnitura de dulciuri de 30 de lei ! Pai atat costa, va arat si bonul. Poate ati selectat cescuta gresita, ca nu are cod de bare! Nu, e corect, dar daca nu vreti nu-i suparare, dezambalam si gata! Acum ii venea sa rada nevesti-mii. Pe mine ma treceau primii fiori ai furiei. Adica, dupa ce pierzi 2 ore sa alegi un cadou prin magazine in mall si iti spune o „sefa” cat costa un produs si alegi produsul ala si in functie de pret, comparativ cu altele, dupa ce ti-l ambaleaza, dupa ce te trateaza de idiot si-ti vinde pe sestache si un produs ce trebuia aruncat la gunoi, te mai pune si in mizerabila situatie de a-ti fi greu sa mai dai inapoi de jena.

Experienta mea din livada cu ceai a avut o aroma tare, de produs expirat, cu regrete eterne !

Despre cezar

ride in black, think in white !
Galerie | Acest articol a fost publicat în off topic și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Ce(hotz). Livada cu ceai.

  1. Cristi zice:

    Salut!
    In primul rand as vrea sa-ti multumesc pentru acest post pe care am avut bafta sa-l citesc cu cateva zile inainte sa ajung si eu la magazinul cu pricina. Am dat peste el intamplator in incercarea de a gasi mai multe informatii referitoare la livada cu ceai si lectura lui mi-a prins foarte bine.
    Vineri seara, ieseam din Bucuresti si vroiam sa luam rapid un cadou pentru niste prieteni pe care urma sa-i vizitam. Ne gandisem la un set de ceai ar fi destul de nimerit si faptul ca puteam sa-l luam repede, din Mall Baneasa, era un avantaj.
    Intram in livada cu ceai, caruia i-ai facut o foarte buna descriere in debutul postului tau. Aceeasi impresia ne-a produs-o si noua. Doamna care ne-a luat in primire si care se purta putin cam „bossy” cu celelalte colege am dedus ca era sefa magazinului. I-am spus cam ce am vrea, i-am dat si un buget aproximativ si am lasat-o sa isi prezinte marfa. Pana la urma am pus ochii pe un set cu ceainic si 2 cescute, din material ceramic, foarte frumos lucrate al caror pret ni s-a spus ca ar fi pe undeva pe la 150 (ceainicul) + 80 cestile (40 fiecare). Dubios era ca nu era niciun pret trecut pe vreun articol (ma refer aici strict la ceainice si cesti pentru ca pe borcanele mari cu ceai la kilogram era trecut pretul/100g) ci doar niste coduri pe care doamna respectiva se pare ca le interpreta in preturi dupa un algoritm doar de ea stiut.
    Asadar am convenit la produsele respective care la primul calcul ar fi trebuit sa fie undeva la 230 lei si am asortat si un recipient pentru zahar din acelasi set care ni s-a spus ca ar fi pe la 80-90 lei.
    Inca inainte de a se trece la ambalare am cerut un pret final, tocmai pentru ca eram pus in garda de ceea ce citisem in postarea ta. Nu am primit nici un raspuns, doar rugamintea de a ne mai „plimba” putin prin mall cat timp sunt ambalate produsele, proces care era estimat sa dureze cca 10-15 min. Le-am explicat ca suntem grabiti, nu am venit pentru shopping, vrem doar sa luam produsele si sa plecam. Am mai intrebat de cel putin doua ori cat este pretul final, in timp ce colegele se ocupau cu ambalatul, de fiecare data fara rezultat. Parca se fereau sa ne spuna cat costa, ca si cum ar fi fost vreun secret ce trebuia bine pastrat. Dupa ce au mai incercat o data sa ne trimita la cumparaturi, vazand ca sunt tot mai insistent, au trecut la calculatorul de langa casa si au binevoit sa ne dea „scorul” final: 510 RON.
    Moment in care atat eu cat si sotia am ramas cu gura cascata. Am incercat sa aflam cum ajunsesera sa coste asa de mult, pentru ca dupa estimarile initiale, nu trebuia sa platim mai mult de 330 RON. Se pare ca recipientul pentru zahar nu mai era 90, ci crescuse la 150, cestile erau 80/bucata iar ceainicul urcase si el pe la 200RON. Ni s-a propus sa renuntam la recipientul pentru zahar si sa luam totusi celelalte piese, cu promisiunea unei reduceri de 10% (n-am inteles ce facusem ca sa meritam reducerea respectiva).
    N-am mai rezistat si le-am zis sa le despacheteze pentru ca nu voi mai cumpara nimic. Le-am spus ca nu am venit acolo sa negociez preturi si ca, desi citisem un articol pe internet in care erau foarte „laudati” pentru seriozitate de care au dat dovada si cu alta ocazie, am vrut totusi sa le dau o sansa. Se pare ca nu o meritau!
    Sunt convins ca multi oameni, mai mult de rusine, cad prada unei asemenea strategii de vanzare pe care o consider mizerabila. Eu unul nu le mai calc pragul niciodata.
    Livada cu ceai = livada cu hoti.

    • cezar zice:

      Daca citeam si eu despre practica lor inainte, renuntam sa cumpar, asa ne-am jenat suficient de mult incat sa ne lasam pacaliti in final.
      Ce m-a determinat sa scriu este ca daca experimentezi shoppingul acolo pierzi timp si te enervezi bine. Este o experienta bine de stiut , nu de trait.
      Merci si eu de confirmare !

  2. clau zice:

    ce ati spus este perfect adevarat! chiar sunt niste hoti. mie imi este rusine ca am lucrat pentru ei.

  3. livada de ceai= hoti zice:

    De la Baneasa vin……..bineinteles plina de nervi ca doar am trecut pragul acestui magazin. Cum am sosit acasa am vrut sa vad cine sunt, desi ma convinsesem la fata locului. Da, niste hoti!!!!!!!!!!!! Livada cu ceai = hotie. Sotul meu a intrat astazi in magazinul lor. A intrebat de ceai verde. I s-a spus ca au si a cerut 2 pungute (100 grame fiecare) plus niste filtre. Ajuns la casa i s-a comunicat pretul..(optsutedouazeci). Sotul meu i-a dat tipei ( probail aceasta Iuliana Petrescu…o sa vedeti de ce fac legatura cu postarea IRINAT) o hartie de 100 ron. La care tipa ii zice: optsutedouazeci. Sotul meu intreaba: adica 8 hartii de 1 milion? i zice: DA. In acel moment sotului meu i s-a parut aberant sa dea 8 milioane pe 2 ceaiuri si i-a spus: pot sa iau numai unul ( ca sa fie un finut si sa faca ceva vanzare totusi)? Mi se pare foarte scump. ( cand i s-au aratat ceaiurile nu aveau pe ele preturi si nici nu i s-a comunicat pretul- ilegal cred sa ia produse la vanzare fara pret). Raspunsul gagicii: NU ! Am scos deja bonul de casa! … Probabil ca in mintea ei a zis asa: asta-i cetatean strain…hai sa l facem in sange. Sotul pleaca din magazin si ma suna, imi povesteste intamplarea. Mi se ridica parul in cap de nervi. Nu pentru ca faceau 8 milioane dar pentru ca a fost atat de nesimtita si i-a refuzat dreptul de a da un produs inapoi chiar la casa ( nu plecase cu el din magazin…altfel intelegeam). Il iau cu mine si mergem acolo. Ma duc la tipa si o intreb: de ce nu ati vrut sa i scadeti un produs de pe bon cand v-a solicitat? Nu plecase din magazin. ..la care tipa incepe: va rog sa nu ma jicniti. In acel moment ma umplu de nervi. Pai bine fai cucoana. 8 milioane pe 2 ceaiuri? Incerc sa i spun ca nu -i normal ce a facut insa continua cu aberatiile ei. Ca ea nu imi da nici un ban inapoi, ca urlu ca o tiganca. Toate pe un ton agresiv, printre dinti, Ca ea e patroana magazinului si face cum vrea!!!!. Bineinteles ca nu am renuntat. Atat de proasta a fost incat a preferat sa continue discutia cu mine pe un ton ridicat de fata cu ceilalti clienti care bineinteles ca intr-un minut au golit magazinul. Cine vrea sa cumpere cand aude asa ceva? Continuam. Imi da pe cineva la telefon. Un barbat. Tipul calm si politicos imi spune ca poate sa imi returneze banii pe 1 produs??? Pai de ce pe 1? Ca asa vor ei!!! Era bine ca atunci cand sotul meu a auzit 8 milioane sa-i zica: la revedere si sa plece. In fine. Tipul imi cere sa vorbeasca cu ea la telefon. Bineinteles idioata ii explica varianta ei. Inchide telefonul si urla cu aerul superior de sefa: aduceti-mi o cerere de returnare. Mi-o tranteste in fata iar in timp ce scriam continua cu aberatiile. La un moment dat in timp ce scriam aud ” eu am 2 facultati tu ai vreuna?”. (Ma da proasta esti zic in gandul meu )!!! Pai si cu 2 facultati stai vanzatoare? o intreb. Se ingalbeneste. Momentan tace insa frustraile continua in capul ei. Incearca iar sa inceapa un alt scandal. Zice iar: nu va mai fac nici un retur. Atunci am zis ca ii sparg capul cu un ceainic. Ma gandesc ca in mintea ei credea ca o sa plecam asa…… Pana la urma continuam scandalul ( clientii intrau si ieseau) din cei 820 imi da inapoi 400 ron ( 100 ron TVa-ul unui produs il opreste ea). Fara bon fiscal, fara factura……………Am vrut sa o scuip in ochi insa m-am oprit. Oricum tipa este o tampita! Probabil cu probleme la cap, altfel nu imi explic. Si cu siguranta nu este patroana asa cum zice. Fata???? Iulianoooo? Un patron face orice sa-si pastreze clientii. Tu ai facut orice sa le arati vanzatorilor cine esti tu. Cine esti? O alta vazatoare!!!!!!!Bineinteles ca o sa le recomand tuturor celor care imi ies in cale sa nu calce pe acolo. RUSINE.

    • cezar zice:

      Este vorba de pachetele de ceai sau de seturi de ceai?
      Pentru vanzatorii magazinului se pare ca exista o tehnica clara de vanzare bazata pe neatentia ori bunul simt al clientului. Dupa cate discutii or fi fost pana acum, se pare ca vanzatoarea–patroana a inceput sa cedeze nervos repede.

    • stefania zice:

      Este vorba de pachet de ceai. Vazand mai multe postari… …eu nu cred ca ea cedeaza nervos. Sunt mai mult ca sigura ca asta este tactica ei, Nu cred ca exista cineva pe lumea asta asa. Este pacat ca vor pati si altii la fel dar cred ca intr-o zi cineva va sari la gatul ei.

  4. livada de ceai= hoti zice:

    Apropo..acelasi ceai pe care noi am dat 400 ron in Baneasa la – 100 grame – la „Livada de hoti” ..Huang Jin Gui – costa 58 ron pe intenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probabil ca al lor au pudra de aur!

  5. livada de ceai= hoti zice:

    „are” nu „au” …greseala de scris! Ca poate se trezeste doamna cu 2 facultati sa ne dea replica :)))))))

  6. anca zice:

    Oh !!:(( pe mine m-au pacalit azi. Mi-au luat pe un ceainic 703 ron. nu exista preturi trecute, era un domn pe capul meu nu ma lasa in pace, am platit cu cardul si am inteles ca era 70 ron. Cand ajung acasa …pe bon apare: 703 ron. Ma duc maine acolo, nu stiu ce rezolv! A incercat cineva cu OPC-ul?

    • cezar zice:

      Mergi la Opc si cere-le sa faca un control, eventual sa faca si ei o proba fara sa spuna cine sunt. Trebuie sa reclame cineva cu o experienta calda. Oricum, nu o sa cumperi piesa aia cu 700 ron, banuiesc!

  7. anca2 zice:

    Au controale de la OPC periodic, dar nu ca sa-i verifice, doar ca sa-si ridice spaga!

  8. Carmen zice:

    Am patit si eu marti ceva similar. NIste sarlatani si manipulatori de joasa speta!!!!
    Chiar aveam nevoie de niste ceai verde mai de calitate si am dat peste acesti nenorociti/ nenorocita!
    Vorbeam la telefon, eram pe fuga si doamna f saritoare a venit imediat sa ma ajute. Avem si din asta, si din asta etc
    Am ales trei pungute de ceai si o ciocolata. In niciun caz nu mi a trecut prin cap sa intreb pretul (de afisat normal ca nu era) pt ca mai luasem si din alte parti (mall cotroceni de ex) si in niciun caz nu a fost mai mult de 50 ron o punga
    Am platit cu cardul si nu m am uitat la suma. Maaaaare greseala!!!!! RON 1.440 RON – pe trei pungi de ceai. Am cerut retur dar mi s a spus ca nu se poate. A doua m am uitat si pe bon si mi am dat seama ca in plus mai pusese de 200 ron si o a patra punga de ceai pe care nici macare nu am primit o.
    Vb cu sotul meu am inteles ca a patit si el asa ceva cu ei (doar ca suma a fost mai mica – 490 ron) insa i a fost jena sa mi spuna. Si au mai patit o si niste prieteni ca apoi sa caut pe internet si sa vad multe cazuri similare. NU pot sa cred cum de rezista si nu patesc nimic!!!!! Si mai au si site si pagina fbk si multe like uri!!!!
    Daca ne am duce toti acolo si am face un mare scandal oare nu s ar opri nenorocita aceasta?! Sau macar sa schimbe ceva – sa puna cu litere mari pretul si sa te avertizeze in prealabil ca la ei costa 1 gk de ceai 6.700 RON

    • cezar zice:

      Se poate face un singur lucru. Se poate face o plangere la OPC , dar pentru asta trebuie sa mai ai bonul ( il aveti ca ati platit cu cardul )si actionat in timp rezonabil. Oricum, suma este fabuloasa pentru niste ceai. Are proprietati tamaduitoare ? Eu as zice sa reclamati si sa insistati sa faceti ceaiul retur, alaturi de reprezentantul OPC.

    • stefania zice:

      Daca mergem toti acolo plus o televiziune? Vin si eu special din Ploiesti. Trebuie facut ceva…am patit la fel.

  9. Marya zice:

    Mi-am luat-o si eu ieri. Si acum mai tremur de nervi …

  10. stefania zice:

    stiti ce vad eu? Primul posta este din 2012….ultimul din 2016? Serios? Atat de mult au rezistat sarlatanii astia?

    • cezar zice:

      Nu doresc sa comentez prea mult, dar asa pot functiona treburile la noi. Nici nu vreau sa ma gandesc la toti cei care au cumparat, au baut un ceai amar/sau nu si au incasat tranzactia in liniste.

  11. stefania zice:

    cum putem deschide pe facebook un post? Cred ca asa informatia ar ajunge „preventiv” la cat mai multe persoane.

Lasă un răspuns

