Manusile inutile


Acum doi ani mi-am cumparat o pereche de manusi de vara. Fara degete, cu gaurele pentru ventilatie si se prind cu o capsa. Se pun usor si se scot greu, dar vara nu ti se incing palmele. Le-am purtat de vreo 3 ori si am constatat ca nu sunt bune la nimic.

Nu ofera niciun fel de protectie la impact si nici macar pentru vant. Singura protectie este fata de praful de pe manete, dar pentru asta nu trebuie sa dai 13 eur si nici sa ai grija sa nu le pierzi, fiindca nu intra nici in buzunar prea usor si daca pierzi vreuna nu ii simti lipsa. Daca le porti la 160 km/h, impactul cu o musca poate fi dureros, iar daca le porti pe un scuter de oras, mai degraba sunt un accesoriu vestimentar, unde mai pui ca-ti poti consulta cu usurinta ceasul de la mana.

Fiindca se naclaiesc usor trebuie ingrijite pentru aspect, chiar daca sunt micute si zici ca nu merita. Fiindca au ceva insertii in palma pentru rezistenta la solicitarile ( de maneta) m-am gandit ca pot fi folosite daca mergi la o sala de fitness, dar am uitat ca sunt din piele, prea rigide si vor incomoda culturistul din tine.

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

