Harley-ul ce nu va fi.


Iata cea mai predictibila motocicleta. Brandul este atat de solid si puternic ancorat, incat motocicleta aceasta va fi aproximativ la fel si peste 100 de ani. Va fi ultima motocicleta cu motor Otto din istoria omenirii si va pastra solutiile tehnice trainice de la inceputuri. Cloncanit? Batai de inima. Troncaneli? O suspensie legata la pamant, la sosea. Paraituri? O evacuare distinsa, cu premiul Superdecibelius. Calaretii vor fi mereu aceiasi, iar motorul va fi la fel desenat. Va fi mare? Da : 1700 cmc, 1600 cmc, 1250 cmc, 883 cmc- cel mai mic in volum. Putere? Necunoscuta, dar sa vorbim de cuplu motor suficient.

Ce nu se va fabrica la Milwaukee niciodata va fi un motor de 600 cmc cu 110 CP la 13.000 rot/min, chiar daca tehnologiile de admisie/comprimare si aprindere fac din motoarele mici, bestii de top, cu perioade mai scurte de viata, e-adevarat. Tehnologie fina, vibratii insesizabile, catapultare la demaraj, pneuri ce vor arde asfaltul in efortul de aprinde suta in 4 secunde, cutii de viteze precum un silent ninja. Acestea nu vor fi un Harley Davidson !

Harleyul dureaza, nu are putere- are cuplu, are motoare mari din care sa poti scoate cate ceva pe sosea, are metal si nu polimeri si face istorie pe ruta, chiar daca noua, e o adevarata antichitate la plimbare.

Anunțuri

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s