Off topic surpriza.


Am gasit ieri ceva din colectia mea de vechituri. Acum 20-25 de ani orice adolescent avea o colectie pentru care oferea timp , energie si preocupare, asa cum rar se intampla astazi. Colectia de surprize a plecat de la primul bi-bib cumparat pe plaja in Olimp, in 1982. Ce mai avem? Cin cin, Tipi tip, Maha, Momo, Dany si Turbo.

Enjoy pentru cei de 35-40 de ani!

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în off topic și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Off topic surpriza.

  1. oanaclara zice:

    Multumesc! Chiar mi-ai trezit amintiri placute. 🙂

  2. crispy zice:

    Salut Cezar.
    Dragute surprize. Le mai ai? Si daca da esti atasat de el sau le poti dona? 🙂

    • cezar zice:

      Cred ca mai am si cateva dubluri. Numai acelea se pot dona.

    • crispy zice:

      Multzam de raspuns.
      Facem si schimburi. Cand ai timp poate trimiti un mail cu poze la surpizele pe care le poti da/schimba.
      Sa mi zici ce colectionezi si tu. Turbo, cincin, final…..?
      Bafta si ne auzim.

Lasă un răspuns

