Prima mea motocicleta


Motocicleta asta mi-a fost cumparata in 1983. Are aproape 30 de ani si este parte din universul copilariei mele. Este prima poveste imaginata cu motociclete, primul wheelie, prima depanare si o conservare perfecta. Cu asta ne jucam noi in anii ’80. Pe atunci Mobra era motoreta de pe buzele tuturor si din curtile unora. Atunci imi imaginam motoarele de azi, iar astazi ma gandesc cu notalgie la jucarioara asta de plastic. 

Azi, multi dintre noi au uitat trecutul. Si cu ce a fost bun si cu ce a fost rau.

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prima mea motocicleta

  1. dragos zice:

    Doamne…uitasem de ea. Mi-a placut foarte mult.

Lasă un răspuns

