Toti motociclistii cad.


Este o axioma, sa zicem. Trebuie sa plecam de la acest adevar si sa ne ferim fundul, gatul si oasele, mai ales in primele luni de mers cu motocicleta. Am citit la un moment dat o statistica( pe care nu am mai recuperat-o) facuta prin Italia ce informa ca toti cei care au mai mult de 5.ooo km cu motocicleta au cazut macar o data.

Eu am cazut de 4 ori, adica 3 incidente si un accident si sunt foarte prudent cand e vorba de motocicleta. Si pe scuter l-am lasat pe jos, asa ca am senzatia ca e imposibil sa nu cazi. Daca esti fata, chestiunea este mai sensibila, fiindca probabilitatea de a avea „fericitul” eveniment creste, plus ca probabilitatea de accidentare creste ( de ex, femeile au oasele mai subtiri, mai fragile, etc).

Incidentele sunt destul de frecvente. Cazi pe franare, cazi fiindca ai demarat prea tare, intri intr-un copac sau zid cu 10 km/h fiindca ti-a placut de el, samd. Eu am alunecat pe nisip, acolo unde invatam sa conduc prima mea motocicleta, am cazut incercand sa demarez de pe loc pe o straduta la stanga ( spatele motocicletei s-a grabit mai tare decat roata fruntasa), am cazut dupa ce am lovit si trecut peste un caine cu 30 km/h, in oras. M-am ridicat, am indreptat cate ceva si am degajat zona de rusine, rapid.

Ideea este sa stim ca vom cadea sigur ! Sa o facem insa la viteze mici si in conditii de securitate maxima, ca sa fac si un spirit !

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Toti motociclistii cad.

  1. Vorba aia : Toate se vor întâmpla odată şi odată

Lasă un răspuns

