Corfu. Cum mi-am cumparat scuter.


In Corfu am ajuns la sfarsitul luni septembrie si a fost excelent. Sfarsitul sezonului inseamna si lipsa aglomeratiei, mai multa relaxare, soare prietenos. Foarte rar se intampla, dar in prima a zi a plouat. Mult. In hotelul de 4 stele era sa ne impiedicam de un lighean ce impiedica apa sa se scurga pe mochetele de buna calitate. In ziua aceea am inchiriat un Opel Corsa cu 30 de eur. Am vizitat o buna parte din insula si ne-am facut o idee despre ce merita vazut: obiective turistice putine si fara prea mare semnificatie. A doua zi era soare, asa ca am inchiriat un Virago 250, suficient pentru mine si proaspata mea sotie. Dupa 20 minute eram foarte uzi pe dosuri pentru ca buretele seii era crapat si mustea de apa. Ne-am descurcat mai bine pe stardutele inguste de prin satuce si nu am mai stat in coloane. De data asta am simtit din plin aerul insulei. Daca nu eram preocupati de umezeala de contact si ca nu ne puteam expune public asa, ar fi fost perfect.

In zilele urmatoare am inchiriat un scuter mare, un Kymco Dink 200 cu 15 eur pe zi. A fost perfect pentru amandoi. Pozitie comoda si pentru nevasta mea si pentru mine. Spre deosebire de motocicleta a fost mult mai practica. Usor de parcat, oriunde dupa un saltat pe cric. Loc pentru ambele casti, asa ca nu le-am mai carat dupa noi. Rucsacelul nu l-am mai tinut in spate, ci intre picioare, in carlig. Ceva mai nervos decat Viragoul, am prins 100 km/h, seara grabindu-ne inapoi spre hotel pentru cina. Am colindat cu placere toata insula si am vazut locuri uitate parca de lume. Scuterul a fost atat usor de folosit, comod si atat de practic incat, intors la Bucuresti, mi-am luat unul asemanator : Grand dink 125 cmc. Il folosesc de 3 ani pentru oras.

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

