Yamaha. Dragstar sau Virago?


Cine are 25 de ani stie Dragstar, cine are 40 de ani stie Virago. Dragstar a inlocuit cu mai putin succes seria Virago. A inlocuit un chopper compact cu tuse moderne in 1980 cu un cruiser clasic cu aspect mai batranesc in 2000.

Virago XV 750 si 1100 aveau o pozitie de condus lejera apropiata de naked-uri. Excelente pentru distante scurte si medii au fost produsul potrivit pentru oras si imprejurimi. Manevrabile, foarte aspectoase si suficient de nervoase pentru viteze medii. Erau perfecte acolo unde le utilizai. Virago 535 a fost cel mai vandut. Fiabil si simplu, dar cam mic pentru barbati inalti de 1.80 m. Virago 250 era ideal pentru domnisoare. Astazi avem la Dragstar motoare de 650, 1100 cmc. Era si normal. Sunt motociclete lungi, dupa parerea mea , dezlanate. Pana si saua este evident din 2 bucati. Motoarele nu pot fi de capacitati mici. Dragstar XVS 1100 inseamna motor pentru trasee lungi si viteze ridicate, dar cine le poate face fara sa-i amorteasca bratele si sa aiba dureri de spate specifice cruiserului? Pentru oras sunt prea mari si enervante. Oricum, asa e trendul si cam toate japonezele custom sunt la fel. De aceea prefer un Motoguzzi Nevada 750 sau un naked clasic.

Anunțuri

Despre cezar

ride in black, think in white !
Acest articol a fost publicat în motociclisme și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s